wtorek, 29 listopada 2016

best cosmetics


Nie pamiętam czy o tym już mówiłam, ale strasznie nie lubię kupować nowych kosmetyków. Chociaż czasem jest to dla mnie konieczność. Moja skóra szybko przyzwyczaja się do danego produktu przez co krem lub fluid przestaje spełniać swoje funkcje i muszę szukać nowych zamienników. Chociaż wolałabym stosować jedną markę w nieskończoność.
Dlatego postanowiłam opisać te najlepsze dla mnie. Na pierwszy ogień idzie krem z Ziaja.



Moja pielęgnacja twarzy nie jest zbyt skomplikowana. Nakładanie kremu dla mnie to podstawa i codzienny rytuał. Z racji tego, że mam bardzo suchą skórę to muszę ją ciągle nawilżać. Chociaż wybranie odpowiedniego kremu wiąże się z nie lada wyzwaniem, ponieważ większość kosmetyków do twarzy mnie po prostu uczula. Znalazłam w końcu idealny - krem arganowy z Ziaja. Jest bardzo wydajny, dobrze nawilża i co najważniejsze - nie uczula mnie! Jak widać nie zawsze trzeba płacić kupę kasy za dobre kosmetyki. Dałam za niego około 7 zł. Może na zdjęciu nie widać, ale jest to duże opakowanie. Mam nadzieje, że będzie mi służył na długo, długo. 


poniedziałek, 28 listopada 2016

Sopot




 Dzisiejsza stylizacja trochę przeleżała na komputerze, bo od momentu, kiedy byłam nad morzem minął miesiąc. Teraz zrobiło sie zimniej i w niektórych miejscach bardziej biało. Na szczęście nie przeszkadza mi to żeby nagle pojechać do Sopotu i nacieszyć sie klimatem. 
Sukienkę, którą mam na sobie jest od Klausso . Idealna jest na wieczorne wyjścia i jak widać również na co dzień. W połączeniu w grubym kardiganem daje nieco romantyczny outfit.  








Sukienka: Klausso / kardigan:  Zara / buty: Stradivarius

poniedziałek, 21 listopada 2016

Zaful



Cześć czołem! Czy dla was poniedziałek jest równie ciężki jak dla mnie? 
Na umilenie czasu przygotowałam kolejną stylizacje. Na jesienną chandrę postanowiłam zamówić sobie coś nowego. Miły i włochaty sweter idealnie poprawił mi humor. 
Zamówiłam go ze sklepu Zaful.com. 
Plusem jest to, że przesyłka przyszła w ekspresowym tempie. 
Możecie ich znaleźć jeszcze na: facebook i instagram










sweter: zaful / spodnie: mango / buty: stradivarius

poniedziałek, 14 listopada 2016

Klausso





Nie mogłam doczekać się tej sesji z racji tego, że miałam przygotować zdjęcia z ta niesamowitą sukienką. Nowa marka Klausso oferuję kobiece sukienki na różne okazje. Niedługo zobaczycie kolejne nowości. 

P.S. Dziś na Facebooku pojawi się nowy konkurs i do wygrania będzie sukienka ze zdjęcia! Dlatego obserwujcie koniecznie. :) 









piątek, 4 listopada 2016

nowości kosmetyczne



Niedawno w Rossmannie była promocja na kosmetyki do twarzy na -49%.
 Bardzo lubię takie zniżki, gdyż zawsze wtedy uzupełniam sobie kosmetyczkę i testuje nowe produkty. Dlatego przygotowałam post o nowościach, które nabyłam w sklepie. :)




Loreal Infallible Sculpt Palette Contouring 
Jest to paletka do konturowania twarzy. Bardzo długo się nad nią zastanawiałam, ale z racji tego, że była w promocji postanowiłam ją kupić. Fajne jest to, że jest instrukcja jak nakładać produkt. 
Nie jestem specem od konturowania, dlatego ulotka jest bardzo przydatna. Wybrałam odcień 01- Light/Medium.




Revlon Colorstay 150
Matowy podkład wyjątkowo trwały i bardzo kryjący do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Bardzo łatwo się rozprowadza. Jednak używanie tego fluidu na co dzień nie jest dla mnie dobrym rozwiązaniem, bo jest dosyć ciężki. Przez to skóra zrobiła się sucha i teraz doprowadzam ją do ładu. Niestety moja twarz jest bardzo wrażliwa na podkłady. Do końca z niego nie zrezygnuje, bo przyda się na imprezy i sesje. :)


Loreal Infallble 24h Matte 
Jest to nowa wersja podkładu matującego. Wracam do niego drugi raz z racji tego, że nie znalazłam nic lepszego. Fluidu używam na co dzień, jest lekki i dosyć długo utrzymuje się na twarzy. Co najważniejsze nie mam po nim problemów ze skórą. Buzia się nie świeci, brak efektu maski a na tym najbardziej mi zależy.


Loreal Glam Bronze
Podwójny puder brązujący składający się z dwóch odcieni- jaśniejszego i ciemniejszego. Bronzer nadaje skórze naturalny, opalony odcień (można go stosować na całą twarz), natomiast rozświetlacz pozwala wymodelować twarz światłem i podkreślić kości policzkowe. Dzięki temu każda kobieta będzie wyglądać tak świeżo, jakby właśnie wróciła z wakacji. Opakowanie zawiera lusterko i wygodny aplikator. Dla mnie spisuje się rewelacyjnie. Kolejny ulubiony produkt.



Wibo Glamour Shimmer 
Skusiłam się na ten produkt z racji tego, że słyszałam o nim dosyć dobre opinie. Jest to rozświetlacz do twarzy, który nadaje bezbarwny blask. Tworzy świetliste wykończenie makijażu.
Jeśli chodzi o moją opinie, to dla mnie jest taki sobie. Niestety długo nie utrzymuje się na twarzy, przynajmniej nie zauważyłam jakiś super efektów. Jedyne plusy to takie, że łatwo rozciera się na twarzy i nie pyli się. Raczej dalej będę szukać idealnego rozświetlacza a tego będę używać, aż się nie skończy. Bo nie lubię marnować kosmetyków


 Loreal Lumi Magique
Mam mieszane uczucia co do tego korektora. Średnio kryje cienie pod oczami. Po kilku godzinach efekt stopniowo znika. Zalety to na pewno ładne opakowanie i fajnie rozświetla skórę. Produkt jak dla mnie tylko do testowania przy promocji z racji na wysoką cenę, której nie jest wart. Zauważyłam drażniący zapach, który trochę podrażnia oczy.


Loreal Infallible 24 h Matte Powder
 Długotrwały puder matujący w kamieniu. Zapobiega błyszczeniu i daje efekt matu bez wysuszania skóry. Opakowanie z lusterkiem i gąbką.





Może macie swoje opinie i przemyślenia na temat tych wszystkich kosmetyków? Bardzo jestem ich ciekawa! Być może po dłuższym testowaniu bardziej przekonam się co do niektórych produktów.

poniedziałek, 31 października 2016

autumn





Hello! 
Lubię jesień nie tylko za ładne widoki, ale również za to, że można nosić swetry. Najbardziej uwielbiam te duże, rozciągnięte i ciepłe - najlepiej typu oversize. 
 Co roku moja kolekcja wzrasta o nowe modele. Tym razem do moich łask dostał się ten z h&m. Idealny, żeby schować go pod ciepły kożuszek. 
Ale apropo... 
Podobny widziałam w poprzednim sezonie zimowym w Zarze. Był dużo droższy od tego co mam na zdjęciach i niestety został szybko wyprzedany, więc nie zdążyłam go kupić. Albo i stety, bo znalazłam o połowę tańszą wersje w h&m. Jest cały ocieplany od wewnętrznej strony i na razie sprawdzą się przy panującej pogodzie.

 








kurtka, sweter- h&m/ spodnie, okulary: mango / buty: stradivarius